frysbox max 80 cm hög
Har kollat lite frysboxar och undrar om det finns någon variant som är max 90 bred MEN max 80 hög. Alla jag såg är 84 höga, och jag har ett arbetsbord i verkstaden med 82 cm, som jag skulle kunna skjuta under en frysbox - i fall man kan skjuta fram och tillbaka det på hjul så man kan öppna locket. Det hade varit en idealisk lösning om man kunde göra så. Den värmen det alstrar hade det kunnat kännas gott för mina fossingar också. Annars måste man bära ner i källaren o springa ut/ner och in/upp i trädgården .
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Kan du hitta hjul som är 2 cm i höjden?
Hatar cancer och älskar vårlökar.

Det var ju 86 cm hög, dessutom jag hade gärna velat ha en som är 80 bred istället. Glömde skriva att det skulle vara för att frysa ner sängkläder, mattor mm emellanåt för kvalsterallergi. Så det blir inte tungt av kött o andra frysvaror. Hjul kan jag montera på en träplatta o ha under.

Det står faktiskt höjd 80 cm om du scrollar ner en bit, men det är kanske "innermått" eller liknande?

Jag läste 86 under produktinfo. Hursomhelst, behövs nog en bredare variant för att få ner bäddmadrasserna ;-)
Många frysboxar numera har redan hjul under, min har det är bara att rulla på ifall man vill flytta den.
Kanske du ska åka till en butik och titta och mäta själv och tala med personalen kanske de kan ta hem en i rätt mått ifall de inte har + då¨kan du ju kolla också ifall de har hjul.
Du kan inte höja arbetsbordet en bit istället?
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

nej tyvärr, det är inte en arbetsbord utan en maskin jag har och jag redan står på tjock gummimatta för att höjden ska vara bekväm jobba med. I värsta fall ska vi ha en i källaren, men då måste vi gå RUNT hela huset varje gång vi ska ner dit. Därför hade jag nog önskat en som jag hade plats med närmare.