Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettbygga-och-renovera
Läst 2814 ggr
Othello
0

Rak duschdörr???

Jag skulle vilja ha en rak duchdörr?? Hittar inte en sådan jag bor på Åland & vet inte riktigt vad ni har för butiker man kan söka sig till ni har mycket bättre prisen i sverige. Skulle ju gälla typ norrtälje, Uppsala, stockholm trakten.

Nu till mitt problem. Vi har ett väldigt litet badrum så att toastol & handfatet kommer att va först när man kommer in & så vill jag ha en glasdörr in till höger in i dushen (alltså som ett "skilt" rum) finns ju massor av böjda som blir som en "duschkabin" då man stänger dom skulle vilja ha en sådan rak med gummi list ner i det vill säga en lika dan som dom böjda men rak Glad vill ha bara dörren inget annat då det kommer att va som ett dörrhål in i duschen så jag behöver inte nå väggar & dylikt utan bara en dörr i glas.

Nu är jag värdelös på att förklara men ni kanske förstår ändå Glad

heliotropes
0
Othello
0

Ja nåt i den stilen vill kunna öppna den åt båda hållen men dom hade nåt liknande där så att man kan öppna den innåt när man skall in i duschen & utåt när man skall ut Glad

Othello
0

Såg igen nu att HAFA (som du visa) har sådan jag vill ha.. Tackar för det Glad

Vi har ju återförsäljare av deras produkter här på Åland men det brukar kunna löna sig något att fara till sverige att köpa iallafall..

heliotropes
0

Blir det dyrt att ta det på postorder? Jag har annars beställt ifrån Smarthem utan problem.

Eva // medarbetare på Perser

Othello
0

Det blir bra dyrt då tullen ska ha en hel del & sen en massa moms & allt vad det nog är.  Men Jag har ju en hel del kompisar i sverige Glad