Det var häftigt. Jag skulle vilja ha en sån karta över skogar så man inte går vilse… :-)
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
#1 Med en GPS går du inte vilse. Finns i olika varianter och priser.
En bra sak om man är ute på okända marker.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Häromkring är ju inte skogen som är problemet utan marken, mycket vatten, rötter upponer fortfarande efter Gudrun så jag skulle bara gå runt-runt träsk med gps…. Det hade varit bättre med kamera á la Tom. Utopi som en gång blir verklighet? Men tack iaf för att du bryr dig.

Jag tycker att det är jättehäftigt att kunna se hur ett hus ser ut på en adress dit man ska, då känner man igen det utan att leta efter husnummer. Men som utvecklingen går, kan det bli verklighet att även kika in i varje hall, kök och sovrum? 

haha vad roligt :)
// Liinda
#5 Har du läst George Orvells bok 1985?
#7 Nej, bara "1984". Är det en uppföljare du läst?
(sorry…)
Jag visste att det var nåt fel med titeln, men kom inte på rätta årtalet. Och helt plötsligt dök det upp när jag satt och slumrade i planet mellan Brazzaville och Addis Ababa..
Jag sitter just nu och fryser hemma i Byblos. Det är bara 15C, vilket jag inte är van med. Uppe i Faraya med 75 liftar är det ca 0,5 m snö. Nästa vecka blir det skidåkning.
#8 haha
säger som en vän till mig sa en gång:
-Du är som en hel Yes-flaska…… Dryg! 
TS det är synd bara att denna funktion bara finns i de större städerna, men jag tycker att det är helt ok att kunna se flygplansfoton av gatan huset ligger på. Mycket lättare att känna igen sig än att bara se en vanlig karta.