Ett till
![]()

Älskar sådanahär hus

Psycho…
;-)

Det första var nästan som i en saga, den andra lite pråligt, som om man hade så mycket tillgångar så man inte kunde hitta på något annat än piffa upp huset ännu mer. Det tredje alternativet är nog skrämmande vid lågtryck… Jag kom att tänka på Neuschwanstein.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

#3 Jag älskar Psycho-filmerna. Norman Bates är ju snäll 
Just därför vill jag bo i ett sådant hus. Gillar skräckisar och sånt ;oP Det skall vara lite "rundown" så att säga också, ha, ha…
#4 Smaken e ju som baken såklart ;oP Ser dessa mer som "Haunted Mansions" just pga husens utseende ;o) ÄLSKAR sådant!
Huset skall vara inrett med massa skumma prylar och gadgets. Allt skall vara i mörkt trä och paneler på väggarna. Ett bibliotek med skumma böcker om sådant som folk normalt inte tror på ;oP Ett hus där en galen vetenskapsman en gång bott, *s* Det skall vara mustiga, jordnära färger med djupt vinröda skinnmöbler. Tunga härliga och tjocka gamla gardiner i fönstrena. Och härliga gedigna gamla möbler. I could go on for ever =o)
Ha det gött båda två =o)
Jag gillar också tinnar och torn och har alltid drömt om att ha ett hus med ett torn. Nu blev det inte så, men drömma får man alltid göra. De här husen har dock lite för mycket krusiduller för min del. Jag gillar nog mer den svenska varianten av tornhus än den amerikanska. Men det är en himla tur att vi alla har olika drömmar, olika fantasier och olika smak.
jag är alldeles för mörkrädd för att bo i ett sådant hus…………
hälsningar fegisen!

lothus1, är du kanske lite av en häxa? :-)
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

#9 Det vet jag inte
Jag har ju upplevt ett och annat oförklarligt i mitt liv, MEN aldrig trott att det varit något övernaturligt utan alltid sökt en rationell och vetenskaplig förklaring. Hjärnan spelar ett spratt liksom. Tror inte på spöken, andar och sådant 
Hej, hopp!