Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 8021 ggr
Velepa
8

Inreda hall

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har byggt om hallen hemma, nu har vi ett problem. Vi vet inte vad vi ska ha för hatt/sko hylla och eventuellt byrå. (liten hall) Finns så mycket men vet inte vad som skulle passa riktigt.. Vill gärna ha massa tips och bilder på vad ni tror skulle passa :)

Highlandertess
0

Det här tycker jag är snyggt och eftersom ni också har liknande vägg så kanske…? Hittad på www.ellos.se.

Velepa
0

De va snyggt, gärna fler förslag :)

lothus1
0
Velepa
0

De va väldigt snyggt. Men lite för dyr alltså, 1500 för hatthylla och 1200 för skohylla och 4 pack galgar för 400 spänn..

lothus1
0

Ja, det var nog lite i överkant såg jag nu Fundersam

vanessa
0

Här hemma har vi en billyhylla för skorna och sedan så har vi krokar direkt på väggen och ingen hatthylla så att säga. Sedan så kan man ha förvaringspall, du vet en sådan man kan öppna och stoppa i vantar och sådant, samtidigt som man kan sitta på den och ta av sig skorna.

Ikea en massa prisvärda saker.

Det finns så många varianter än "bara" hatthylla. Släpp loss fantasin :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Velepa
0

Låter intressant, kan man få se en bild? :)

mariatingsund
0

vår egen hatthylla med Ikea fyndhyllor 10 Kr st, jula smide 29 Kr st och 2 smideshyllbärare 19 Kr st.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Velepa
0

#8 de va oxå väldigt fint faktist! Finns så mycket varianter som man inte tänkt på! :)