Färg i sovrummet
Vilken färg har du på väggar och möbler i sovrummet?
Stolt ägare till tre La permer
Vi har mörkgröna väggar och en byrå och en gammal garderob i trä.
/Maria
väggarna är vit tegeltapet
Ljust golv
Kontinentalsäng (ingen sängram)
Svart/vitt skrivbord (akutköp - ska fixa annat sen)
Glastvbänk med grå stomme, tvn hänger på väggen
Bruna lister runt fönster, vita lister resten :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi har också en kontinentalsäng.
/Maria
Vi har nån ljus beige-aktig färg på väggen. Tycker inte alls den är fin… Men den var där när vi flyttade in och har inte haft ork att måla om. Sängen är kontinental med mörkgrå/svart gavel, och en mörkgrå sängkappa. Övriga möbler är vitmålade trämöbler från samma serie (har även fler möbler i lägenheten ur den serien). Gardinerna är också vita, med diskret mönster. Golvet är en mörk plastmatta, men det är mer eller mindre täckt av trasmattor för att kaninerna inte ska halka när de skuttar omkring (vi har frigående inomhuskaniner). :)
Jag har precis målat och tapetserat sovrummen. Fondtapet i blekrosa nyans och väggar i ljusgrått. Möblerna är vita.
Vitt.

#10:
Åhh , så fint sovrum du har Desk , den som ligger på sängen är så gullig. Det är säkert hans hedersplats !
Vilket vackert klädskåp , hyllan sen , du har ovanför sängen . med dessa böcker !! Lite avis blir jag.
Klart våra älskade djur är med på våra bilder.
Coolt namn på färgen - nordisk gryning.
Varmaste kramar // Hillevi med kissarna
HH 🙂
Tack Soligajag 😊 Det är bara en liten del av mina böcker 😊
Vi har renoverat en hel del här hemma 😊 Om du vill så kan du se fler bilder i Zakobotrådarna inne på Husmorstips
https://husmorstips.ifokus.se/discussion/1497573/zakibo-4
/Désirée

#14 Så fint ni har det i sovrummet.
#15: tack. Men behöver snart renoveras efter alla hundar som slitit på rummet.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

#16 Ja djuren sliter hårt på ens hem.