Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 1410 ggr
kissan78
0

Prylar till duschrum

Finns det något/några bra ställen på nätet där man kan köpa billiga och snygga saker till ett duschrum?? Behöver massvis med tips! Håller på att göra en ny dusch i källaren och det enda som är inplanerat är själva toastolen (utan sits) och en handdukstork, så resten man behöver till en dusch behövs. Tex duschhandtag, små-hyllor, toa-sits, skåp mm. Ös på med tips! ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Sandra
0

Bauhaus har ju massor med prylar till badrummet. KakelDax har kakel (tror jag iaf ;P ). Beror ju på vart du bor förstås. På www.bluebox.se finns det massa små pryttlar man kan köpa till badrummet. Mique har också en del. Annars brukar ju den lokala VVS-butiken ha en del fina grejer också. Iaf här i Bålsta.

kissan78
0

Tack för tipsen, tyvärr bor jag i Norrland i ett litet samhälle och har väldigt långt till någon större affär med åtminstone lite urval… Därför som jag gärna vill ha tips på nätet för massa skojjigt! Bauhaus hade jag velat haft tillgång till…

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

SeaHawk
0

www.sigro.se tror jag det är, dom har även så dom skickar, mängder med prylar till badrum

KeramikeniSkredsvik
0

www.badrumsportalen.se där hittar du massvis med länkar till olika tillverkare och försäljare.
/Sofia

MaMaMade
0

OH vad en massa bra länkar! Tack! Har ju svårt för att bestämma mig så det är dags att börja fundera…badrummet *måste* åtgärdar inom de närmaste åren.

kissan78; vi bor ju grannar! Har min hemvist utanför Umeå o har varit en del i dina trakter då min kusin är uppväxt i Ö-vik. Katter gillar du också ser jag…har fn 2 m skum härkomst! :) Hejhej!

kissan78
0

Tack för alla länkar! Har en del att kika igenom nu! ;)

MaMaMade; Vad trevligt med fler härifrån trakterna!! Har du vägarna förbi el bara är lagom uttråkad hemma är du välkommen att hälsa på! Kommer mig nästan ingenstans själv då jag saknar körkort.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

MaMaMade
0

Vägarna förbi har jag ngn ggn då o då men då är det inte bara jag utan hela fam m Gube, 3 ungar o oftast vår innevovve också. :)

kissan78
0

Ni är välkomna allihopa om ni vill! ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

parsley
0

http://www.pikmee.se/default.aspx har trendiga Plutoprodukter

Har du kollat de vanliga postorderföretagen, typ Ellos och Jotex? De har en del badrumsgrejor också.

MaMaMade
0

http://www.pikmee.se/default.aspx

Det bidde inte länk för dig.

Det måste jag genast kolla in! Hittade en massa jag vill ha på de andra…kan bli dyrt dethär! :)