inredning-design

Inredning med stommar från Ikea

2020-04-26 19:01 #0 av: Björkhaga

Det finns företag som drar nytta av Ikeas produkter exempelvis Bemz som säljer snygga överdrag till Ikeas möbler. Vet någon om det finns ett företag som gör hembesök och ger inredningsförslag med Ikeas köks-stommar?

Anmäl
2020-04-27 13:02 #1 av: Niklas

Det har jag inte hört om, men prova att kontakta något av de företag som säljer överdragen. De kanske kan hjälpa dig med förslag om du skickar några bilder. Eller också kan du lägga in bilder här och be om tips om passande klädslar. Det finns många här som är duktiga på inredning.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2020-04-29 08:59 #2 av: Sindri

Men IKEA har ju ett fantastiskt program där man själv designar sitt kök.
Vill du inte börja rita själv så ta bara alla måtten och beställ tid hos närmaste IKEA-varuhus. Var noga med att mäta in dörrar och fönster, och också höjd över golvet där fönstret börjar. Ta också en del bilder.
Jag har planerat ett kök så och fått det uppbyggt och jag är så himla nöjd med det.

När man ritar köket själv finns det vissa saker man inte kan göra, men de kan en hel del på varuhusen, och de lägger in allt som täcksidor och sånt. Det är så himla roligt att jobba med det. Verktyget finns på IKEAs hemsida, titta under Support, Servicetjänster. Skaffa en inloggning och börja bygga.....

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.