övrigt

Skål

2020-04-15 07:44 #0 av: hammietime

Hejsan!
Vet någon vars denna skålen kommer ifrån? Hittade en på en loppis och köpte den, men vill så gärna ha fler :I
-Alma

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2020-04-15 09:01 #1 av: sp0ngeb0b

Vet att Kosta Boda har liknande design i olika färger på skålar och glas, jag har själv en sådan stor skål i vitt. Serien heter Mine.  Ser inte riktigt ut som på bilden så det är nog inte samma, men kolla in dem skadar ju inte! 

Anmäl
2020-04-15 09:07 #2 av: hammietime

#1 Okej tack!

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2020-04-15 09:09 #3 av: hammietime

Tyvärr inte samma skål, men tack ändå :)

Anmäl
2020-04-15 09:19 #4 av: Caeli

Jag har en liten ljuslykta som kommer från Kosta Boda och heter Atoll. Tror även det finns skålar i samma serie. Kanske något att kolla upp! 🙂

10% av livet är underbart, 10% är svårt, 80% är vad du själv gör det till.
Anmäl
2020-05-12 20:35 #5 av: S.L

Öob sålde dessa i olika färger men var kanske 5-7 årsen. Dom fanns i olika storlekar och färger. Även tillvärmeljus. Jag har även sett dom i mindre butiker förra året på öland.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.