Annons:
Etikettövrigt
Läst 1000 ggr
Caeli
9/28/19, 6:02 PM

Fönsterputsning

Någon som anlitar en firma för fönsterputsning? Är ni nöjda med arbetet? Är det dyrt eller känns det som att det är värt pengarna?

Annons:
S.L
9/30/19, 10:08 PM
#1

Grannar som är äldre pch har alltid anlitat fönsterputs 2 gånger per år dom är alltid nöjda. Damen är rätt pedant av sig så är hon nöjd så tror jag dom flesta vart det ☺ lokal egen företagare fönsterputsare är det dom anlitar.

Bjallstal
10/2/19, 9:31 AM
#2

Mina föräldrar har haft olika fönsterputsare i omgångar. Så värt det i deras hus.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Maria
10/4/19, 1:32 PM
#3

Min pappa anlitade fönsterputsare när han var i 80 års åldern. Då kom det en fönsterputsare som var 85 år och pappa tyckte det var grymt pinsamt😃 Fönstren blev i alla fall skinande rena.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Devya]
10/6/19, 8:55 AM
#4

Här måste man tvätta fönstren en gång i månaden så jag skulle inte anlita någon för det jobbet då det skulle bli alltför dyrt i längden. =/

Caeli
10/13/19, 5:47 PM
#5

Funderar på det eftersom jag har gammeldags fönster sådana där som sitter ihop i par och öppnas åt sidorna. Så när man ska göra vid utsidan får man hänga ut genom det ena för att kunna putsa det andra. Inte så mysigt på andra våningen när man som jag har problem med balansen… Är inte så petnoga så två gånger om året räcker för mig! Däremot vill jag såklart att det ska göras väl och vara fint när det är nyputsat!

Upp till toppen
Annons: