Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1434 ggr
Surpan
2019-06-03 15:22

Familjefoton

Har ni några familjefoton på väggarna hemma? Kan ni inte visa bild eller berätta lite hur ni har det? :) Vi har nyligen flyttat till hus och har en vägg i anslutning till hallen och matrummet som jag skulle vilja ha foton på, men jag vet inte om jag ska satsa på en kollage-ram, individuella ramar eller kanske göra ett eget kollage i en stor ram.

/Surpan

Annons:
Maria
2019-06-03 15:46
#1

Vi har aldrig haft familjefoton på väggen. Vi har bara ett bröllopsfoto och det hänger bland massa andra svartvita foton av gamla filmstjärnor på gästtoaletten😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Emo
2019-06-03 15:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag hade några ovala ramar, som jag tyckte kunde passa till några gamla foton Jag gjorde några bilder av plaströrpärlor och så ser det ut. Det är min morfars föräldrar som avbildats här.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Soligajag1
2019-06-03 17:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har inget på väggen utan olika ramar , den här är en ram med mig och barnen!

HH 🙂

Niklas
2019-06-04 11:27
#4

Vi har en samling äldre svartvita släktbilder i trappan. Samtliga är inramade, men i olika storlekar och former och de sitter mer som i ett moln än i någon ordnad form. I vardagsrummet har vi ett litet släktfoto på en vägg som i övrigt är fylld av inramade teckningar.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[Forest]
2019-06-10 14:06
#5

Vi har kort på barnen djuren och bröllopskort på tavelhylla över soffan samt upphängda på väggen över detta. Vi har olika ramar nya som äldre då jag gillar mixa lite ☺ jag gillar tavelhylla man kan blanda lite mer ändra om utan att behöva spika upp ny krok. Har även lite annat på hyllorna som ljus/ljuslyktor mini kaktusar lite smått o gott ☺

S.L
2019-07-22 21:22
#6

2 åh vart verkligen fina. Vilket jobb du lagt ner 👍

Annons:
Emo
2019-07-23 05:21
#7

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

S.L
2019-07-24 20:39
#8

7 tack ska kicka in där 👍👍👍

Upp till toppen
Annons: