Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1376 ggr
Surpan
3/5/19, 10:25 AM

Vart handlar ni inredning?

Vart handlar ni inredning eller möbler? Handlar du mycket online eller bara i butik? Vilken prisklass brukar ni handla i?

/Surpan

Annons:
NatasjaHemby
3/5/19, 10:30 AM
#1

Mestadels IKEA varvat med second hand/loppis-fynd. Kan även köpa enstaka inredningsdetaljer på t.ex. Indiska eller Mio. Handlar i princip bara i fysiska butiker men "fönstershoppar" ibland på nätet först. Handlar mestadels billigt men unnar mig ibland något dyrare om det är något som jag verkligen vill ha.

SE*Simbelmynes

Maria
3/5/19, 12:16 PM
#2

Vi har köpt väldigt blandat. Har köpt begagnade soffor med mera. Så det är blandad kompott här hemma.

Nu sist hittade jag i alla fall en ny soffa som jag/vi gillade och vi är jättenöjda. Köpte två likadana fåtöljer till också.

https://www.nilssonsisvedala.se/vardagsrum/soffor/buckingham-soffa-brun

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Niklas
3/5/19, 12:37 PM
#3

Det är väldigt olika och beror på vad det är vi behöver. Allt från små butiker till Ikea, Blocket och Myrorna. Ibland bygger vi själva.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Stallmima
3/5/19, 6:48 PM
#4

Mest i butik för jag vill kunna ta på sakerna innan jag bestämmer mig.

akvarium123
3/5/19, 10:17 PM
#5

Blandat men IKEA, Mio och Hemtex är sådana vi oftast handlar ifrån. 

#1 Det var längesedan jag köpte något på second hand verkar som att det blivit populärt att köpa på det viset!

Åsa S
3/8/19, 8:45 AM
#6

Mest IKEA och loppis fast jag handlar inte på loppis i stockholmstrakten längre där är det ofta lika dyrt som i vanlig butik. Jag handlar i området där jag har min sommarstuga där är det fortfarande bra priser och bra kvalite på sakerna med

Annons:
[Forest]
3/11/19, 8:24 PM
#7

Vi har inte mycket ikea då vi inte åker dit så ofta, det vi har ikea är små lampor och vissa möbler som köps av bekanta eller annonser på bocket/fb. Kuddar/filtar,mattor,gardiner,ljusstakar,lampor mm köps oftast på öob,rusta,jysk och gekås. Här köper jag inga dyra filtar och prydnadskuddar då vi har djur så här tvättas filtar/kuddar 1 gång i månaden :) Pris olika ny säng 21 tkr medans soffan fick vi av kompis som inte fick plats för den i nya huset skönaste soffan vi haft ✌

citytjejen
3/26/19, 7:05 PM
#8

Ikea och Mio mestadels. Sen har vi gjort några blocketfynd och min man har byggt vårt köksbord av spillbitar av furu och ek, komplett med usb-uttag och eluttag, love it🙂❤️

/Christina

Upp till toppen
Annons: