Annons:
Etikettbygga-och-renovera
Läst 657 ggr
Juwel34
10/25/18, 10:36 AM

Lösning av handfat

Hejsan! Vad gör man åt ett väldigt färgglatt handfat och en väldigt färgglad toalettstol? Väldigt starka färger som inte passar smaken tyvärr.  Antar att köpa nytt är enda lösningen, men tänker om det finns någon annan som gjort eller hört om något annat man kan göra? :)

Annons:
Tant Grön
10/25/18, 10:52 AM
#1

Vet inte säkert, men det finns ju en speciell färg som man kan måla badkar med. Kanske det kunde fungera?

Maria
10/25/18, 11:09 AM
#2

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Juwel34
10/25/18, 12:01 PM
#3

Tack så mycket!!

[Forest]
10/26/18, 7:07 PM
#4

Min syster o hennes familj köpte hus med gult toa/handfat och jag tycke det var fint. Dom tapetsera om (gästtoan) och behöll det gula. Jag kan tycka det är fin med mer färg men då kan man antingen dämpa eller lyfta fram färgen på ett annat sätt. :) Jag röstar därför på måla inte om 🙂

Juwel34
10/27/18, 5:46 PM
#5

#4 smart!!

[Forest]
10/29/18, 10:48 AM
#6

5 Jag tycker att allt ska nu mera vara vitt vitt och lite mer vitt, varför inte då behålla färgklick och sen är det lätt att köpa en färg som passar ;) Har du gult skulle jag köpa vit badrumsmatta,vit porslins tvålpump vit draperi mm Sen kan man sommaren ha gladare färg själv är jag svag för gult och turkos, gult och rosa :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: