Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1083 ggr
Herveaux
2018-10-04 09:19

Planlösning - åsikter?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägenheten är 62 kvm. 

Vad tycker ni om planlösningen?
(Ber om ursäkt för den dåliga upplösningen, hyresvärden kunde inte bidra med något bättre…)


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Niklas
2018-10-04 09:38
#1

Synpunkter ur vilket perspektiv? Ska du flytta dit? Ska du inreda? Vill du ändra planlösningen?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Herveaux
2018-10-04 09:44
#2

#1 Ursäkta trötthjärnan här… 😟

Jag och maken kan välja att tacka ja till den här hyrestvåan, men har inte fått se den. (Hyresvärden "kunde inte få till en visning". ) Vi sitter och fnular på om man ska ta en vild chansning men tycker det är svårt att få en känsla av en lägenhet bara av en planskiss. 

Tänkte därför be er andra om input om det är något uppenbart ni ser i planlösningen som kan komma att kännas som ett störningsmoment eller så. 
Även om alla har olika prioriteringar så är det intressant att höra vad ni andra tycker och tänker.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maria
2018-10-04 10:07
#3

Min spontana tanke är att sovrummet är lika stort som vardagsrummet vilket för mig känns lite konstigt men det är jag det…😉 Jag tycker också det är trevligt när kök och vardagsrum ligger nära varandra men det är också bara en småsak.

Annars ser det jättebra ut tycker jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

starhawk
2018-10-04 10:30
#4

Min omedelbara reaktion är att det ser litet ut men det beror ju på att jag bor i en fyra och det här är fråga om en tvåa. Att hyresvärden inte kunde få till en visning får det att ringa varningsklockor, varför går det inte? Man måste ju kunna inspektera stället och konstatera om det är en lägenhet eller ett råtthål.

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Niklas
2018-10-04 10:55
#5

Jag tycker att det viktigaste för vilken bostad som helst är läget. Vad är det för område? Vad finns utanför fönstren? Vilken våning ligger den på? Vilka väderstreck vetter fönstren åt? Såna grejer. Det finns bara ett fönster i vardagsrummet och det sitter på en kortsida. Det kan bli ganska mörkt.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[Forest]
2018-10-04 22:05
#6

Vi har lika stort sovrum som tvrum o jag är glad över ha stort sovrum 😳 Jag skulle kolka en sak tvättstuga är det i samma hus o hur många delar på tvättstugan. Är den fräsh bra maskiner mm lägenheten ser bra ut skönt med klädkammare 👍

Annons:
Juwel34
2018-10-25 10:23
#7

Det känns som en väldigt orealistisk ritning, men kan såklart ha fel. Att sovrummet är lika stort som vardagsrummet känns för mig som att båda rummen kommer att vara väldigt små? Hallen känns också väldigt trång. Men som sagt tycker det känns som en orealistisk ritning så lägenheten kanske är hur fin som helst egentligen.

Upp till toppen
Annons: