Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1015 ggr
eli1991
8/7/18, 9:49 AM

Robotdammsugare

Funderar på att köpa en cleanmate s800. Någon med erfarenhet eller tips på annan bra? Gärna med moppfunktion!

Annons:
[Forest]
8/13/18, 9:32 PM
#1

Såg i annat inlägg att du har köpt en dammsugare köpte du denna? Hur är den? Du har hund funkar denna bra för husdjurshem? Jag har kollat lite på robotdammsugare men vi har inte köpt någon dels är det pga djuren men så fasar jag över dotterns långa hår lär varje dammsugare (som har roterande borstar) behövas rensas ofta på.  Det var ett gissel med laddningsbara dammsugaren den hade roterande borste baktill det var ett nedrans pill o klippa av håren som fastna runt borsten. Den är nu mera nere i förrådet 😂

eli1991
8/13/18, 10:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jo jag köpte den ☺️ är så himla nöjd! Den suger jättebra och tar sig verkligen fram överallt! Har 1 hund och 2 katter. Den har två roterande borstar som man kan ta bort om man vill, den dammsuger som en vanlig dammsugare så att säga. Den kan även skura, en funktion jag dock inte testat än. Bifogar en äcklig bild på vad den lyckades åstadkomma på 15 minuter 😂

eli1991
8/13/18, 10:56 PM
#3

Om du vill beställa en från coolest.se finns det en rabattkod just nu som ger 30%. Var också en anledning till att jag vågade beställa den ☺️ skicka meddelande om du vill ha rabattkoden, den borde gälla än.

[Forest]
8/14/18, 7:50 PM
#4

Det där ser lovande ut :) denna månad kmr det bli lite tajt med mer utsvävningar tyvärr soffa på ingång o ett besök på gekås o stuga där :) Men tar gärna koden för man vet ju aldrig ;) Du får testa moppfunktionen säker jätte bra hört bra om denna dammsugaren o nu en till. :) :) "tumme upp"

TeknikSvett
8/15/18, 11:25 AM
#5

Cleanmate är förhållandevis billiga ser jag på robotdammsugare test men du verkar nöjd! Den ligger i botten av rankingen där, men det verkar vara för att den inte är utvärderad ännu (00 poäng). Jag undrar hur den  håller upp i jämförelse med  de dyrare varianterna? Att betala 7000 för en robotdammsugare (Roomba) låter helt absurt i min värld. :)  M3 verkar gilla Cleanmate också.

Alla barnen fiskar, förutom Kaj, han ligger i magen på en haj.


Upp till toppen
Annons: