Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 740 ggr
Michellepetersson
3/22/18, 1:27 PM

Brimnes Sängstomme och Gavel

Hej! Ni som har brimnes säng och sänggavel, hur är era sovrum? Vill inte ha sängbord eftersom det är ivägen för förvaringen. Men går ju inte att bara ha en säng i rummet 😂 har mycket plats på sidorna jämte sängen men korta kortsidor så har 60cm från säng till väggen. Har oxå inga idéer på vad jag ska ha på sänggaveln. Vad har ni? :D

Annons:
Michellepetersson
3/22/18, 1:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sängen är i vitt. Ska ha denna fondväggen (vit och ljusgrå) på samma vägg som sängen. Övriga väggar är i samma färg som bakgrunden på fondväggen.

Surpan
3/22/18, 1:40 PM
#2

Mina föräldrar har en brimnes sänggavel och själva sänggaveln är ju istället för sängbord. 🙂 De har bara en säng på den kortsidan och sen en byrå på motsatt kortsida. Om jag kommer ihåg rätt så använder de sänggaveln som ett vanlig sängbord, så de har vattenglas, böcker, glasögon, medicin och sånt där.

/Surpan

Michellepetersson
3/22/18, 2:02 PM
#3

Har inte tänkt använda gaveln som sängbord. Har två lätta satsbord jag tänkt ha i ena hörnan och ha när det behövs. Men kommer ändå eka av tomhet. Haha

Surpan
3/22/18, 2:10 PM
#4

Jag hänger inte med riktigt, vad kommer eka tomt? sovrummet? Du måste ha ett väldigt stort sovrum. 🙂

/Surpan

Michellepetersson
3/22/18, 4:16 PM
#5

Nej, tror det är 3x2m men tycker inte det kommer vara så fint med en säng där inne bara sen tomt. Äger inga tavlor i nuläget heller.

Michellepetersson
3/23/18, 9:13 AM
#6

Dålig bild men såhär kommer rummet vara. Garderoberna som syns på bilden är i hallen.

Annons:
Michellepetersson
3/23/18, 9:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7
Meta4
3/24/18, 5:58 AM
#8

Du vet väl att Rom inte byggdes på en dag. Häng upp gardiner så ekar det inte och det blir mysigare. Tavlor eller affischer kan du köpa när du får råd. Titta in på en loppis, man kan hitta mycket billigt. En golvlampa eller en bordslampa på bordet ger en mysig känsla. Lycka till med din lägenhet.

Upp till toppen
Annons: