Annons:
Etikettteknik-och-media
Läst 1229 ggr
Novachan
2/16/18, 2:53 PM

Stereo med kassettspelare - värde?

Hej! Har en gammal stereo med både CD och kassettspelare, ej speciellt använd och i fint skick. Har den något "extra" värde för försäljning för att den har kassettspelare? eller ska jag bara skeppa iväg den till second hand eller försöka sälja för billig peng?

Annons:
[Forest]
2/22/18, 7:43 PM
#1

Värde beror lite p vad det är för märke. Tyvärr tror jag inte många trånar efter kassettspelare så mycket. För lättast se värdet är att se ad andra tar för dom, sen kan man titta på hur länge annonsen vart ute :D Vart ute på blocket 1 månad=för dyr=osåld 😎

MagArne
3/15/18, 10:07 AM
#2

Är det en enklare lågprisstereo så är det elektronikskroten som gäller. Blir mest bara jobb och hyllvärmare för secondhandbutiken om det är skräp du kommer med. Den besitter bara ett värde om den är av ett erkänt finare fabrikat och en av dess dyrare/finare modeller.

Utbudet av begagnad äldre HiFi är stort och man kan få riktigt fina saker för en billig peng.

MonicaLagerquist
3/16/18, 8:49 AM
#3

Det kan finnas ett användningsområde.

Min svärmor som är dement fixar inte längre att använda cd spelaren men kassetbandspelaren klarar hon av för hur man använder den sitter i kroppsminnet.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: