Inredning och design

Bäddsoffa istället för säng?

2017-12-28 15:51 #0 av: Swadika

Går det under en period (allt ifrån 3 månader till typ 1 år) sova varje natt i bäddsoffa? Jag kommer i så fall ha en bäddmadrass i den i så fall Glad

Någon som har har sovit varje natt i en bäddsoffa?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2017-12-28 15:54 #1 av: [KatarinePierce]

Jag har gjort det. Går ganska bra

Hjärta Ett hej kan göra så mycket Hjärta

Anmäl
2017-12-28 15:56 #2 av: Fridaaaa

Jadå visst går det. Min sambo hade det innan han bytte till säng när han bodde hemma, bökigt men det gick :) 

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2017-12-28 15:57 #3 av: Hera

Så länge det är en bra bäddsoffa är det inga problem.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2017-12-28 16:17 #4 av: Novachan

Absolut går det, min pojkvän sover i en konstant (från IKEA) med bäddmadrass. Vet inte hur många år nu men minst 5 år. Är en av de skönaste "sängarna" jag har sovit i. Typ skönare än min egen "riktiga säng"...

Anmäl
2017-12-28 16:30 #5 av: Swadika

Tack för snabba svar, det låter verkligen positivt Förlägen

Problemet är dock att jag inte har råd att köpa en alldeles för dyr och de som ikea rekommenderar till att sova i varje natt tycker jag inte riktigt passar in min inredning. Soffan kommer sen att få vara som en vanlig soffa då jag kommer att flytta så det är ändå lite viktigt att den ser okej ut Skrattar

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2017-12-28 16:51 #6 av: Aleya

Jag sov på en jysk och utan bäddmadrass. Funkade bara prima. Men jag sov inte varje natt. Men ofta

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2017-12-28 21:54 #7 av: rumelle

Klart att det går. Man kan vänja sig vid vad som helst. Jag har en vän som sover på en stor plywoodskiva och tycker det är bekvämt. 

Anmäl
2017-12-29 07:54 #8 av: Maria

Min man och jag sov i bäddsoffa i vardagsrummet i 7 år då vi bodde i en tvåa med sonen. Det fungerade alldeles utmärkt.

/Maria

Anmäl
2017-12-29 16:25 #9 av: Meta4

Fungerar utmärkt, sov i bäddsoffa tills jag var 12 år. Som vuxen har jag haft en bäddsoffa till gäster och de har sovit gott.

Anmäl
2017-12-30 07:28 #10 av: Thiah

Jysk har bra bäddsoffor. Maken hade en simpel när jag flyttade dit och nu har vi en rejälare (~5000kr) som är toppen.

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Sajtvärd på Gravid.ifokus.se

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.