Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1706 ggr
missporcelain
2015-12-03 19:57

Poster/Planscher

Hej! 
Jag och min sambo skall fixa vårt musikrum/kontor. Då jag har fått inreda hela lägenheten förutom kontoret så skall han få bestämma det mesta där inne 🎧

Detta är vår ministudio, kontor, och spelrum, samt gästrum för min familj när de hälsar på.  Dåså, då kommer jag fram till poängen strax. Vi vill gärna sätta upp posters på ena väggen i kontoret. Min sambo är ute och spelar mycket med sitt band och har sparat posters från många utav utomlandsgigen som vi vill sätta upp. Vi vill gärna inte ha dem i ramar, men vi undrar hur vi annars kan sätta upp dem? Vi bor i hyresrätt och vill väldigt ogärna förstöra tapeterna haha. På andra väggen kommer vi att sätta upp gitarrställ, eller sådana som man hänger gitarrer i. 😃

Annons:
[Forest]
2015-12-06 09:43
#1

Det skulle inte funka med snäpplister på dom?  Testa annars och googla lite bilder för mer ideer ;) jag googla fram denna (sökte på hänga upp affischer)

 http://blogg.skonahem.com/husligheter/2009/05/23/fiffigt-satt-att-hanga-bilder/

Jalking
2015-12-06 13:48
#2

Här finns affischlister. Billigt och enkelt.

Kanske du kan hitta liknade lokalt i någon butik som säljer posters eller kartor.

För att slippa spika i väggen är en idé att försöka kroka fast något bakom skugglisten uppe vid taket och hänga i en tunn lina. (Fiskelina?) Går det inte att haka fast något så slå i en spik i listen. Betydligt enklare att  gömma sen än spikhål mitt på väggen.

missporcelain
2015-12-16 20:55
#3

#1 #2 Tack!

Upp till toppen
Annons: