Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 2772 ggr
Haku
6/28/15, 6:53 AM

Balkong. underlag?

Kanske ska flytta till en lägenhet med balkong men balkonggolvet är ju väldigt fult i grått och kallt jag undrar vad man kan sätta dit för det ska vara trevligare och gå ut på balkongen och såklart se fint ut!

tack för svar.

Annons:
[Daisy-Moa-Elsa]
6/28/15, 9:06 AM
#1

Ikea och många andra ställen har trall för balkonger

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/outdoor/21957/

Haku
6/28/15, 9:09 AM
#2

Snyggt, men hur får man fast dem? eller lägger man bara ner dem på balkonggolvet? har aldrig sett sånt förut.

[Daisy-Moa-Elsa]
6/28/15, 9:24 AM
#3

Jag har aldrig gjort något sådant men tror man bara mer eller mindre lägger  ner dem

Haku
6/28/15, 9:28 AM
#4

Ok!

Jag har också sett att folk har haft mattor på balkongen, vad för matta kan passa på en balkong om någon vet?

Om någon vet hur man sätter fast trall på balkonggolv får dem gärna berätta, det balkonggolvet vi såg var cement

Swadika
6/28/15, 10:14 AM
#5

Finns mattor på rusta, de heter typ konstgräs och jag tror det finns i mörkt grått, ljusare grå och grönt. Finns på deras hemsida och kostar  149:- för en rulle på 120x200cm :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

VildaVittra
6/28/15, 2:15 PM
#6

#4 Man behöver inte fästa trallen i länken, de hakas fast i varandra. Man kan även blanda trallen med olika material för att göra golvet mer levande, tänk dock på att inte använda för tunga stenar, utan mer lavastenar och liknande. EXEMPEL 

Angående mattor funkar även plastmattor, så man är inte längre hänvisade till enbart konstgräs.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: