Annons:
Etikettekonomi-och-juridik
Läst 4927 ggr
[linneaoperett]
2/27/15, 10:14 AM

Wish?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Vet inte om det är rätt ställe att skriva på men hittade inget annan kategori. Jag har en liten fundering kring sidan Wish, Jag undrar om det är någon här som har beställt därifrån? Kommer paketet fram? Hur många dagar tog det? Fungerade produkterna ni beställde? Ja ni kan väl skriva allt ni kommer på som är bra att veta om sidan! Tacksam för svar! 

Kram🙂

Annons:
[Forest]
3/19/15, 9:42 AM
#1

Vi beställer inte från Wish men känner dom som gör det. Sakerna kommer fram men det tar ett tag, du bör kolla upp frakten ibland tillkommer det lite i fraktavg. Sen kolla tullen jag tror att tapeter mm tillkommer det tullavgift på. Kolla säljaren med, ibland kan dom ha negativa köpare som inte får sina varor då kanske det är bra att undvika beställa via dom. Vad är det du har spanat på om man får fråga? 😎

Fridaaaa
3/20/15, 10:22 AM
#2

Jag köper hellre från Ebay, ungefär samma varor och priser.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
3/20/15, 10:36 AM
#3

2. Samma säljare ofta, men wish brukar vara lite billigare. Är väl frakttiden som är lite skillnad men men kan betala lite frakt o få varorna billigare om jag fatta dom som beställer där ifrån.

Fridaaaa
3/20/15, 10:53 AM
#4

#3 Ja vissa saker är säkert billigare, vissa väldigt lite skillnad 🙂
Jag beställer i regel varor som skickas från Europa så någelunda snabb leverans 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
3/20/15, 11:09 AM
#5

4 Ja det är väl den skillnaden ibland tar det 4 veckor/en månad för få det från wish 😉

Fridaaaa
3/20/15, 11:11 AM
#6

#5 Ja även på Ebay. Dryg väntan xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Allicas
3/25/15, 1:59 PM
#7

Jag har beställt en del på Wish, det enda som inte kom fram var ett halsband men kundtjänsten funkar jättebra och jag fick pengarna tillbaka utan tjafs, samma sak när en dragkedja på en väska inte funkade, fick pengarna tillbaka.
Däremot är ursprungspriserna och deras "extrapriser" helt galna! Jag kan hitta exakt samma vara på eBay för halva deras priset.

Det som skiljer dig från dåren är inte tanken utan handlingen.

[Forest]
3/26/15, 10:25 AM
#8

7 det gäller att man kollar priserna helt klart, bra att du tog upp detta :)

Tom
4/2/15, 10:42 PM
#9

Det finns många liknande sidor som säljer ungefär samma sak men där man slipper registrera sig bara för att titta som man måste på wish.

En sida är till exempel lightinthebox

Upp till toppen
Annons: