Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1446 ggr
wingren
1/14/15, 11:00 AM

Bildtråd, ditt hem, detaljbilder etc

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Skulle vilja se hur ni har det hemma :) Kan vara kul att samla massa inredningsbilder på ett och samma stället. Gör inget att man inte är mästerfotograf (precis som jag ;)). Man kan ju föreställa sig hur det ser ut i verkligheten :) 

Bild 1: Fönsterbräda, ask med pärlor på, växt, två stora ljusstakar, liten tavla/kort om kramar, växt med en omgjord kruka (hårdare glanspapper).
Bild 2: Minneshylla med grejer från morfar, en uråldrig telefon, en ängel och en hatt.
Bild 3: Handfatet, tvålpump, minikruka med ett ljus i och en sockerskål som används som vas till en orkidé stjälk.
Bild 4: Köksfönstret, tre ljuslyktor, växter och en liten uggla till höger.
Bild 5: Stor tavla med tre dukar.

Annons:
Bjallstal
1/14/15, 11:34 AM
#1

Gud vad kul! Ska genast fixa när jag kommer hem från föräldrarna :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

[Tilde]
1/14/15, 11:07 PM
#2

Lägger nog upp bilder i helgen! Ska bara städa lite innan och hänga upp diverse saker som väntar på att bli upphängda, osv.😂

JMW
1/15/15, 4:36 PM
#3

Kul! Man kan ju få lite inredningsidéer från andra. Ska fota lite och lägga upp så småningom.

Bjallstal
1/17/15, 1:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#4

1: ena fönstret i vardagsrummet med mina tre favoriter, tulpaner, ljus och en bild på mig och min kärlek 2: Del av mitt lilla badrum 3: köksdetaljer på bänkskivan 4: vardagsrummet, ljusslinga i hörnet

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

wingren
1/23/15, 11:13 PM
#5

Ser fram emot fler bilder :)

Upp till toppen
Annons: