Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1735 ggr
[KB46ghx]
2015-01-06 08:41

Hur ska jag göra?

Jag har precis gjort om mitt rum och målat alla väggar vita, flyttat in en vit garderob (en som basic) och sen har jag en grå kontinental säng med huvud gavel, så jag hoppas ni kan tänka er hur det ser ut i alla fall måla upp en bild. Hur som helst behöver jag något jag kan lägga alla mina grejer i som ex en byrå, men jag vill även ha en hylla och en stor spegel. Jag vet bara inte hur jag ska få en "röd tråd" i mitt rum. Jag vill ha en svart hylla samtidigt som jag vill ha en vit byrå och en vit spegel. Kommer det se bra ut tror ni eller kommer det bli för jävla fult? Kan man blanda färgerna så?

Annons:
VildaVittra
2015-01-06 08:59
#1

Absolut kan man blanda färger, enfärgade rum är något av det tråkigaste som finns. Behandla svart och grått som accentfärg och ta in den på fler platser, som i mönstret på mattan, med lampor och med gardiner

Reginas kontor i Once upon a time går just i svart, vitt och grått, kanske kan du hämta inspiration där?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[KB46ghx]
2015-01-06 09:25
#2

Tack så mycket

Upp till toppen
Annons: