Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 4653 ggr
Swadika
2014-07-30 17:20

Snygg förvaring överkast

Om jag ska vara ärlig så bäddar jag inte sängen varje morgon. Jag kan slänga på täcket lite fint men det är bara om jag har besök eller ska iväg en längre tid som jag bäddar ordentligt med överkast och prydnadskuddar.

Så nu letar jag efter något som jag kan lägga överkasten och kuddarna i. Just nu har jag dem på en stol och det ser lätt väldigt stökigt ut så skulle behöva gömma undan dem lite. Tyvärr har jag litet rum så det kan inte vara något för stort.

Jag har funderat på en fotpall ifrån Ikea (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S49817552/) men har inte hittat någon begagnad och jag har inte Ikea i min stad. Tar emot alla tips.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Maria
2014-07-30 17:23
#1

I en låda under sängen kanske?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Swadika
2014-07-30 17:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Bilden är några månader gammal så det ser inte riktigt ut såhär längre, men framför klädhängaren är det alltså tänkt att jag ska ha förvaringen. Har som sagt en stol där som jag mer än gärna vill ha bort.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
2014-07-30 17:26
#3

#1 Min säng är extremt låg så vet inte om det finns någon låda som är tillräckligt låg men där jag ändå får plats med överkasten. Men tack för förslaget, ska kolla runt lite

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[WickedAlly]
2014-07-30 20:57
#4

Köp såna där påsar man duger luften ur med dammsugaren kanske? Bör ju bli platt nog att stoppa under sängen :-)

JustMySelf
2014-07-31 23:23
#5

"Tygfodral" eller vad man ska kalla det som man har kavajer i kanske funkar att stoppa dem i och ha under sängen? :)

Swadika
2014-08-01 11:28
#6

Jag har funderat lite, och inser att jag gärna slipper ha det under sängen, av någon anledning blir mitt rum extremt dammigt. Det har alltid varit så och det spelar ingen roll hur ofta man dammar/dammsuger.  Värst är under sängen. 

Men har eventuellt hittat en person som ska till Ikea och ska kolla på en sån här (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80262154/) åt mig. Den känns inte lika stor som den jag länkade till i #0.  

Den blir inte större än stolen jag har där idag samt ger fortfarande en extra sittplats ifall det behövs.  Eller en liten sovplats för hundarna.

Men tack för alla tips :) Jag kommer säkert ta vara på dem när jag väl flyttar sen, kommer flytta litet och då blir det under sängen som blir den bästa förvaringen :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
VildaVittra
2014-08-03 12:27
#7

Båda dom du länkade till går ju att köpa online.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: