Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 2449 ggr
[Konstig]
2014-05-14 01:46

Min lilla 1a...

Hej alla!

jag bor i en liten 1a det är ett helt ok utrymme på vardagsrummet och det finns en sovalkov där dubbelsängen är i samma rum jag vill få det att bli mer trevligt att bo här, har funderat på att måla väggarna men det är ju alltid ett "risktagande" just nu är väggarna vita så det är ju en neutral färg inredningen är riktigt tråkig ett skrivbord & stol till datorn en bokhylla en stol som står helt malplacerad ett stort köksbord med 3 stolar och det är allt lixom har inget på väggarna men jag vill ha det finns bara så få ställen man kan spika på väggarna här, vet ni något ställe där man kan köpa snygga affischer och vad kan man fästa fast dem med på väggarna funkar sånt där kludd vad det nu än heter? Ni får gärna tipsa mig om inredning & dekoration.

Annons:
VildaVittra
2014-05-14 10:00
#1

Ta gärna lite bilder på hur det ser ut nu. 

Är det betongväggar så finns det betongkrokar att spika med för att hänga upp tavlor och dekorationer. 

http://www.jula.se/betongkrokar-5-pk-311136

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Leon1973
2014-05-14 13:49
#2

Har du en planlösning på lägenheten?

be inte om hjälp om du inte vill ha den

[Konstig]
2014-05-14 16:01
#3

Vet inte om jag har en planlösning men kan försöka fixa det! om du är intresserad av att se det.

Kan annars som första personen skrev ta lite bilder.. så kanske de blir enklare & tipsa.

Leon1973
2014-05-14 16:11
#4

Jag brukar ta planlösningen, lägga in den i sketchup och så gör jag en 3D modell av min lägenhet och planerar möbleringen i den.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

[JeanetteK]
2014-05-19 09:01
#5

En kompis till mig gjorde en enkel ram och häftade tyg på den och ställde framför en vägg. I stället för att måla. Det blev jättefint faktiskt. 🙂

Upp till toppen
Annons: