Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1153 ggr
Linn.2005
2017-07-04 22:18

Marsvin

Hej jag undrar vad man ska ge marsvin för foder vad heter fröblandningen och pelletsen, jag fundera på att skaffa 2 st marsvin, jag har en bur som är 120cm lång och bredden är väl 90 cm eller 80cm tror ni att dom kommer trivas? Vad behöver man till marsvin? Vad ger ni era marsvin? Vad ska jag ha för grejer till marsvinen? Vart köper man dom sakerna? berätta jätte gärna jätte mycket om marsvin! MVH

Annons:
Linn Is The New
2017-07-05 02:29
#1

Det första jag kan rekommendera om du vill ha expert svar är att gå in på : Marsvin iFokus Kan berätta lite själv. Ingen fröblandning. Pellets, färska grönsaker varje dag och fri tillgång till hö. Det är ett måste att ha hus/hylla till marsvinen. Det ska vara tillräckligt stort så dem slipper ligga på varandra. Äppelgrenar för gnagning och underhåll av tänder. Leksaker av trä för underhållning. Motion varje dag/få komma ut. Se efter deras hälsa varje dag samt klor. Mer kan jag inte säga :)! Är ingen expert men har haft marsvin själv samt kaniner.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Linn.2005
2017-07-06 19:52
#2

Tack jag såg att jag inte hade lagt ut på Marsvin iFokus så la också upp där, tack🐹

Upp till toppen
Annons: