Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

Bygga & Renovera Ekonomi & juridik Inredning och design Sommar & Sol och allt annat Teknik & Media Växter & Trädgård
Bygga & Renovera

Annorlunda boende i Uppland?

2016-09-08 10:54 #0 av: Herveaux

När jag bytte namn borde jag ha provat att få "excentrisk" som mellan-namn. Galen

Jag vill flytta från lägenhet till hus, eller ja "hus" kanske är fel ord ändå.
Eftersom jag är som jag är så tycker jag att villor och torp helt klart har sin charm... men varför nöja sig med det när man kan ha lyckan att få renovera och bo i en väderkvarn eller ett vattentorn?

Jodå, maken är med på tåget, men det är tydligen jag som får snoka upp potentiella boenden, så jag tänkte kasta ut en krok här och se om något kan nappa.

Så, känner ni till något objekt här i Uppland som skulle kunna vara av intresse för en dåre som jag och min inte fullt lika knasiga make?

För något år sedan så var faktiskt vattentornet här i Knivsta till salu, meeen där föll det helt enkelt på att Knivsta kommun inte är dom roligaste att tas med när det gäller mark och boende. (Någon som känner till Mojjen-följetången...?Cool)

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2016-09-08 12:05 #1 av: immobilized

Men gud så spännande!! Skrattar

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Snowdogs.blogg.se ~ Arbetande Siberian huskies & polarhundar
for the strength of the pack is the wolf and the strength of the wolf is the pack

Rip out their tounges and let their words be your meat. It's about never accepting defeat.

.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.