Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

Bygga & Renovera Ekonomi & juridik Inredning och design Sommar & Sol och allt annat Teknik & Media Växter & Trädgård
Inredning och design

Bäddsoffa för vardagsbruk

2016-08-04 10:27 #0 av: Emiis

Hello!

Tänkte skaffa en bäddsoffa för vardagsbruk hemma då vi bor trångt , men vet inte vilka som är bra. Så om någon vet en bra bäddsoffa som man kan rekommendera så skicka gärna länk eller bild med namn på soffan :)

Vill gärna ha en med schysst madrass och där man kan förvara täcke/kuddar i själva soffan!

Tack för svar :D // Emiis 

Anmäl
2016-08-04 10:33 #1 av: Agafia

Ikea har en bäddsoffa med divan , du lyfter sitsen på divanen o där finns förvaring
för sängkläder . Jag hade min då barnbarnen kom på besök . Enda nackdelen för mig med Astma var att det inte gick att dammsuga ordentligt under soffan .

Anmäl
2016-08-04 10:35 #2 av: Pialinn

Googla på "bäddsoffor" så får du många förslag. Se länk

https://www.google.se/search?q=b%C3%A4ddsoffor&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=Dv6iV-nSFePw6AT1v4NI

Anmäl
2016-08-05 12:09 #3 av: Emiis

#1 Tack för svar , ska åka till Ikea och kolla bland deras utbud. Prov ligga en massa :D

#2 Frågar här då jag redan har googlat på soffor men vill ha folks erfarenhet av sofforna och inte bara bilder ;) Söker upplevelsen av sofforna så man inte hamnar med en som är fruktansvärt dålig eller obehaglig att sova i. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.