Annons:
Etikettövrigt
Läst 1265 ggr
cookies1994
1/21/16, 12:58 PM

tappat bort hemnyckel!

jag var ute idag och gick i snön med hunden och så vips försvann min hemnyckel som tur är har jag extranycklar men jag vet inte vart den riktiga nyckeln kan försvunnit kanske i snön men har letat överallt(även grävt i snön) där jag var och hittar inget i värsta fall har jag råkat slänga nyckeln i sopnedkastet när jag slängde bajspåsen jättevirrigt men det kan ha skett i värsta fall. Tror ni man behöver byta lås på sin dörr efter en sån här händelse? om någon skulle hitta nyckeln alltså, men jag tror det är svårt att hitta rätt dörr även om dem hittar nyckeln för det var bara en ensam nyckel och inget annat med. Tips någon?

Annons:
Zadeira
1/21/16, 1:06 PM
#1

Jag har inte bytt lås när jag blivit av med hemnyckel. Bor dock i hyresrätt så man får informera hyresvärden och sen säger de hur man ska göra. Vi fick betala när vi flyttade eftersom det saknades nyckel (fick ut tre hemnycklar), men de bytte inte låset.

vallhund
1/21/16, 1:12 PM
#2

Annars brukar hundar vara bra på att hitta borttappade saker.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

cookies1994
1/21/16, 1:23 PM
#3

Så det kanske inte behövs byta lås på dörren? jag vill inte göra det och har ju extranycklar. Men ska fortsätta leta efter huvudnyckeln, men som sagt den kanske till och med är helt borta om jag råkade slänga den tillsammans med bajspåsen…

Upp till toppen
Annons: