Annons:
Etikettövrigt
Läst 1014 ggr
Hildgrim
2015-09-11 18:00

Beställa flyttstädning?

Jag kommer att flytta i höst och kommer att ha väldigt kort  tid på mig. Så jag har lust att beställa flyttstädning och bara fokusera på själva flytten. Har främst kollat på hemfrid och det står att dom tar ALLT.

Någon som har erfarenhet? Tar dom faktiskt tar allt? Även spisfläkt, vattenlås, under badkar och sådana gömda saker?

Annons:
zakkris
2015-09-11 18:02
#1

städfirmor som erbjuder allt brukar göra det ja, de är deras ansvar att din lägenhet blir godkänd eftersom du betalt dem

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

TatsuOni
2015-09-15 18:53
#2

Ring/mejla och hör om de har någon "godkänd garanti". Företaget jag jobbar för har det. Om städningen inte blir godkänd så åtgärdas nedslagen så länge kunden hör av sig inom en vecka från städtillfället. De flesta seriösa städfirmorna har nog en sådan garanti. Även om allt ingår i en städning så har vi t ex fått åka tillbaka för att det varit en vattenfläck under en kran eller bakom en toastol.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Forest]
2015-09-16 19:51
#3

Har själv jobbat med flyttstädning och vi tog allt, nu ska man veta att man hoppas på att inte komma till en svinstuga men det har man gjort. Och vi renoverar inte och sanerade inte, men städade överallt även spis,tvättmaskin,avloppen mm 😃 Vi var i regel med när besiktningen gjordes skulle det vara något så åtgärda vi det men detta inträffa aldrig mig.

Upp till toppen
Annons: