Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1090 ggr
Zyperior
2015-09-05 23:22

Lägga ut säng på blocket

OBS! Detta är ingen annons, jag vill bara ha råd.
Jag har en stor 180cm kontinentalsäng. Nypris 16000:-
Behöver få sålt den då jag inte har lust att slänga den, då den säkerligen är värd en del. Men det är just det, vad är folk villiga att betala för en begagnad säng?
Det enda som är lite slitage på är bäddmadrassen, annars är den så gott som nyskick.
Vad tycker ni jag ska lägga ut den för?

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Annons:
Calcifer
2015-09-05 23:39
#1

Kolla vad liknande sängar går för nu på t:ex ikea och mio eller dylikt. Sen går du efter det, dra bort en del för slitage och så.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Aleya
2015-09-06 00:06
#2

folk är ofta snåla då det kommer till möbler och blocket.

ofta så ska dom pruta. så lägg ut den för mer än du egentligen vill ha. och när någon ska pruta så går du bara ner till det priset du vill ha.

vill du ha 8000 så lägg ut det för typ 9700.
Och kolla som #1 skrev

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Haku
2015-09-06 00:10
#3

jag tror inte folk kommer vilja ge mer än 5000.. men sen beror det väl på sängen och så, jag har ju sett ganska dyra sängar som nästan bortskänkes på blocket mot avhämtning.

[Forest]
2015-09-07 13:03
#4

Jag säger max 2-3000 kr eftersom man skulle vilja köpa en ny bäddmadrass och dom är inte billiga till en dubbelsäng. Har själv köpt en kontinentalsäng för dyra pengar men ser inte att den är värd mycket eftersom den är brukad.  Att se vad andra tar är ett bra tips.

Allt oviktigt
2015-09-09 14:46
#5

Skulle nog inte lägga ut den för mer än 5000 om du vill bli av med den. Jag skulle dra mig för att köpa en beg säng av okänd person och det är jag nog inte ensam om.

Upp till toppen
Annons: