Annons:
Etikettövrigt
Läst 1201 ggr
[Hinata]
2015-06-02 00:09

Bra dammsugare?

Jag ska köpa en ny dammsugare, finns det något bra dammsugarmärke/dammsugare ni kan rekommendera? jag tycker det är svårt att hitta dammsugarpåsar åt dem dammsugare jag förut har haft skulle vilja ha en dammsugare där man lättare kan hitta dammsugarpåsar åt.

Annons:
VildaVittra
2015-06-02 00:27
#1

Jag köpte en dammsugare där man inte behöver påsar alls, det enda negativa är att man får tömma behållaren oftare än vad man brukade byta påse, men det är ett i-landsproblem.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Hinata]
2015-06-02 00:52
#2

#1 vad för dammsugare?

VildaVittra
2015-06-02 01:01
#3

Andersson VCB 2.0, den verkar inte finnas att köpa längre, men jag har bra erfarenhet av märket Anderssons, det är rejäla grejer som håller trots att priset är lågt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

annia1
2015-06-02 04:24
#4

Hinata Jag har inget förslag på dammsugare. Men när det gäller dammsugarpåsar. Vart köper du dina. Jag köper mina på nätet och hittills har jag hittat de jag behöver. Jag köper mina på dammsugarpåsar.nu, men såg att det finns även en sida som heter dammtussen.se, hur den senare är vet jag inte.

.

Fridaaaa
2015-06-02 09:02
#5

Jag har en electrolux (stavning?) köpt på Maxi,1999 kr där (vit) tror att den finns på deras sida.Är S-bagpåsar.
Vill egentligen ha påslös, köpte en på Ö&B men den var urkass. Får bli en annan i framtiden 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tom
2015-06-03 09:44
#6

Kolla runt på olika testsidor så får du en ganska bra indikation på vilken dammsugare som passar dig bäst. Här är en länk till test men det finns många fler om du googlar. http://www.bäst-i-test.se/Dammsugare Tom

Annons:
Inkanyezi
2015-06-03 11:27
#7

Andersson finns på NetonNet, och MediaMarkt har också några påslösa.

Eletrolux Super Silencer är annars den dammsugare jag tycker bäst om, men den har så klart påse, som är ganska lätt att få tag på och det finns också alternativa utöver original. Den damnsugaren suger bra och har lång sladd.
Man bör dra ut hela sladden när man suger, eftersom den annars lätt kan bli för varm.

Upp till toppen
Annons: