Sommar & Sol och allt annat

Bra dammsugare?

2015-06-02 00:09 #0 av: [Hinata]

Jag ska köpa en ny dammsugare, finns det något bra dammsugarmärke/dammsugare ni kan rekommendera? jag tycker det är svårt att hitta dammsugarpåsar åt dem dammsugare jag förut har haft skulle vilja ha en dammsugare där man lättare kan hitta dammsugarpåsar åt.

Anmäl
2015-06-02 00:27 #1 av: VildaVittra

Jag köpte en dammsugare där man inte behöver påsar alls, det enda negativa är att man får tömma behållaren oftare än vad man brukade byta påse, men det är ett i-landsproblem. 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2015-06-02 00:52 #2 av: [Hinata]

#1 vad för dammsugare?

Anmäl
2015-06-02 01:01 #3 av: VildaVittra

Andersson VCB 2.0, den verkar inte finnas att köpa längre, men jag har bra erfarenhet av märket Anderssons, det är rejäla grejer som håller trots att priset är lågt. 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2015-06-02 04:24 #4 av: annia1

Hinata Jag har inget förslag på dammsugare. Men när det gäller dammsugarpåsar. Vart köper du dina. Jag köper mina på nätet och hittills har jag hittat de jag behöver. Jag köper mina på dammsugarpåsar.nu, men såg att det finns även en sida som heter dammtussen.se, hur den senare är vet jag inte. 

Played for a fool!

Anmäl
2015-06-02 09:02 #5 av: Fridaaaa

Jag har en electrolux (stavning?) köpt på Maxi,1999 kr där (vit) tror att den finns på deras sida.Är S-bagpåsar.
Vill egentligen ha påslös, köpte en på Ö&B men den var urkass. Får bli en annan i framtiden Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2015-06-03 09:44 #6 av: Tom

Kolla runt på olika testsidor så får du en ganska bra indikation på vilken dammsugare som passar dig bäst. Här är en länk till test men det finns många fler om du googlar.

http://www.bäst-i-test.se/Dammsugare

Tom

Ring och messa så mycket du vill för 140 kr/månad!

Just nu får du 20 GB extra surf och halva priset de tre första månaderna!

Klicka på den här länken till Vimla!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.