Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

Bygga & Renovera Ekonomi & juridik Inredning och design Sommar & Sol och allt annat Teknik & Media Växter & Trädgård
Inredning och design

Bildtråd, ditt hem, detaljbilder etc

2015-01-14 11:00 #0 av: wingren

Skulle vilja se hur ni har det hemma :) Kan vara kul att samla massa inredningsbilder på ett och samma stället. Gör inget att man inte är mästerfotograf (precis som jag ;)). Man kan ju föreställa sig hur det ser ut i verkligheten :) 

Bild 1: Fönsterbräda, ask med pärlor på, växt, två stora ljusstakar, liten tavla/kort om kramar, växt med en omgjord kruka (hårdare glanspapper).
Bild 2: Minneshylla med grejer från morfar, en uråldrig telefon, en ängel och en hatt.
Bild 3: Handfatet, tvålpump, minikruka med ett ljus i och en sockerskål som används som vas till en orkidé stjälk.
Bild 4: Köksfönstret, tre ljuslyktor, växter och en liten uggla till höger.
Bild 5: Stor tavla med tre dukar.

Anmäl
2015-01-14 11:34 #1 av: Bjallstal

Gud vad kul! Ska genast fixa när jag kommer hem från föräldrarna :)

Anmäl
2015-01-14 23:07 #2 av: Tilde

Lägger nog upp bilder i helgen! Ska bara städa lite innan och hänga upp diverse saker som väntar på att bli upphängda, osv.Gapskrattar

♥ Tilde

Anmäl
2015-01-15 16:36 #3 av: JMW

Kul! Man kan ju få lite inredningsidéer från andra. Ska fota lite och lägga upp så småningom.

Anmäl
2015-01-17 13:17 #4 av: Bjallstal

1: ena fönstret i vardagsrummet med mina tre favoriter, tulpaner, ljus och en bild på mig och min kärlek
2: Del av mitt lilla badrum
3: köksdetaljer på bänkskivan
4: vardagsrummet, ljusslinga i hörnet

Anmäl
2015-01-23 23:13 #5 av: wingren

Ser fram emot fler bilder :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.