Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

Bygga & Renovera Ekonomi & juridik Inredning och design Sommar & Sol och allt annat Teknik & Media Växter & Trädgård
Inredning och design

Vad heter detta material?

2014-09-20 20:46 #0 av: Zandrama

Jag har helt stopp på vad detta kan heta O.o
Min sambo hade tänkt fixa ett badrum med detta, men vill försöka hitta det först x)
Någon som vet vad det heter eller kallas?

//Belinda aka Zandrama
Ferret addicted ;)

Anmäl
2014-09-20 20:47 #1 av: VildaVittra

Skiffer?

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-09-20 21:05 #2 av: beem

Du måste nog förklara mer.Skämtar

Kakel, klinker, mosaik

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2014-09-20 21:10 #3 av: VildaVittra

#2 Bilden laddar inte upp, men det går att klicka på länken: http://uploads.ifokus.se/uploads/cda/cda1e0852d87bf5a4c2bbd5ce8439fa9/vauni-shadow.jpg

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-09-21 11:05 #4 av: beem

Jag ser varken länk eller bild i första inlägget. Så underligt.

Ja det är skiffer.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.