Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 2264 ggr
Rwawr
9/12/14, 10:35 PM

Marknadsundersökning UF

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller just nu på med ett UF företag med inriktning att sälja toalettsits skydd. Både i papper som är spolbara samt i tyg för tex dekoration i hemmet. Enkla att ta med när man reser eller besöker allmänna toaletter. Medkommer i små söta förpackningar.

Skulle bli väldigt glada om ni ville medverka i våran lilla undersökning. Snabba frågor som kan hjälpa oss på vägen. 

https://docs.google.com/forms/d/1ljqiis79zKWIy5TLXG_JUvgjntC6Cwx-ePA2-05A9yQ/viewform?usp=send_form

Annons:
Halvdansken
9/13/14, 7:09 AM
#1

Finns inget åldersalternativ om man är mellan 50 och 60 år. Plus felstavning.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Rwawr
9/13/14, 9:37 AM
#2

Då får vi be om ursäkt för detta. 50-60år har lagt till och felstavnin, ja sånt händer. varför haka upp sig på det 🙂 Även det är ändrat

Halvdansken
9/13/14, 12:46 PM
#3

Det ger inte ett proffessionellt intryck med felstavningar och andra missar. Om ni inte är noga med sånt, vad är det mer ni slarvar med? Skulle du komma till mig och be om pengar och gjort såpass grova fel så hade jag sagt nej tack.  Det visar på att ni inte kvalitetssäkrar och reviderar ert material. 

Eftersom jag är i åldersgruppen 50-60 år så kunde jag heller inte svara på enkäten.
Så, jo, sånt hänger man upp sig på.  Faktiskt.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Rwawr
9/14/14, 7:30 PM
#4

Men herregud..

Blanksteg
9/15/14, 2:49 PM
#5

Istället för att skriva "men herregud…" så kan du väl komma med motargument istället?

Själv så håller jag helt och hållet med Halvdansken. I vissa sammanhang är mindre språkfel ok men i andra sammanhang är det inte ok. Det spelar ingen roll vad man själv som företag etc. tycker, utan man måste alltid tänka på vilket intryck man ger kunderna (om man vill få produkterna sålda, d.v.s.). När jag läser beskrivningen längst upp så blir jag inte särskilt intresserad och skulle inte ha köpt något av er. Det är inte bara stavfel, utan även flera grammatiska fel, och särskrivning. Självklart förstår man ju om personen bakom texten kanske inte är så bra på grammatik etc. men man kan ju tycka att personen  i så fall borde låta någon annan läsa igenom texten och rätta till den om den innehåller något fel.

Halvdansken
9/15/14, 3:41 PM
#6

Ja, det är kanske dags att lära sig ta kritik, Rwawr?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Annons:
Rwawr
9/15/14, 5:46 PM
#7

Sluta befläcka inlägget.

Halvdansken
9/15/14, 6:12 PM
#8

???

Hatar cancer och älskar vårlökar.

beem
9/15/14, 6:42 PM
#9

#0 Ta det inte som kritik utan se det som ett sätt att få hjälp med saker som du inte tänkt på. Lycka till med företaget.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Tilde]
9/24/14, 11:22 PM
#10

Jag fattar inte helt riktigt vad produkten är…? Svårt att föreställa sig när det står att man kan ha den till vad som helst.. Ja vad är det mer exakt? Enkla pappersservetter och tygservetter? 🤔

[Torahzen]
10/1/14, 4:28 PM
#11

Jag håller med ovanstående konstruktiva kritik, tex från Halvdansken och Blanksteg.

En bild eller skiss skulle passa väldigt bra till denna produkt. Dessutom undrar jag vad man gör sen. Går det att slänga ner pappersvarianten i toaletten eller blir det stopp (som tex av hushållspapper) och går det att tvätta tygvarianten?

Upp till toppen
Annons: