Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

Bygga & Renovera Ekonomi & juridik Inredning och design Sommar & Sol och allt annat Teknik & Media Växter & Trädgård
Inredning och design

Rummets färger?

2014-09-08 18:33 #0 av: stilinski

Har problem med att inreda i rummet, vet inte riktigt vilka färger jag ska använda mig av när jag inredar och dekorerar i mitt sovrum. Nu till hösten vill jag mysa upp det och dekorera en del men det är lite svårt för jag vet inte riktigt vad som skulle se bra ut.

Har ni några tips? Laddar upp en bild på vilken färg jag har på väggarna, sen är möblerna och det mesta vitt.

Anmäl
2014-09-08 21:29 #1 av: Maria

Allt passar ju bra till vitt så det handlar väl snarare om vad för smak du har själv. Vill du att det ska vara mörka eller ljusa färger är väl bra att fundera på först.

/Maria

Anmäl
2014-09-09 00:12 #2 av: yeahsica

T.ex. här: http://www.colorexplorer.com/colormatch.aspx kan du testa lite olika färgkombinationer där alla färger matchar. Sitter vid en iPad just nu så kan inte matcha din väggfärg exakt men fick fram denna höstfärgskombo som kanske kan passa :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.