Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 2264 ggr
Julip
2014-09-08 00:48

Åh, dessa kuddar

Tänkte höra om någon vet om dessa kuddar kallas för något speciellt? Teknikmagasinet kallar dom "Neckroll" men googlar man på det kommer andra slags kuddar upp..

Det är supermjuka kuddar med någon slags ris/sand i! Jag är förälskad i min oranga sandkudde från Teknikmagasinet och skulle vilja fylla hela rummet med dessa.. men vill ha lite roligare mönster osv, därför undrar jag om ni känner till något allmänt namn för dessa underbara kuddar så man kan hitta dom på fler ställen?

Annons:
VildaVittra
2014-09-08 00:53
#1

Bildsökte och fick upp att de även kallas microbillies.

LÄNK

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
2014-09-08 00:55
#2

Är dom bara 30 cm långa? Varför skriver de bamsekudde då?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Julip
2014-09-08 00:58
#3

Tack VildaVittra. Får hoppas det går att få fram något mer svenskt ord på dom..

Ja, det stämmer att dom är ca 30 cm långa.. ingen aning om varför dom skriver bamsekudde haha 😂 lite konstigt kan jag hålla med om då den inte är särskilt stor.

Men extremt mysig 😎

[Thiah]
2014-09-08 14:02
#4

Sådana där kuddar finns på tgr också. Jag trodde dom bara var för badkaret

[Forest]
2014-09-11 08:52
[malda]
2014-09-11 21:15
#6

Jag såg att Lidl i min stad sålde sådana kuddar när jag var där i veckan. Vet inte om de finns även i andra städer. Även de cylinderformade och enfärgade, men med lite… långhårigt tyg i ändarna, pälsigt liksom.

Annons:
Upp till toppen
Annons: