Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1417 ggr
FaileD
9/4/14, 8:04 PM

kuddar under kuddarna

Jag undrar vad ni har för kuddar under kuddarna man använder i sängen för att få upp huvudet mer

Annons:
VildaVittra
9/4/14, 8:19 PM
#1

Jag har helt enkelt en fjäderkudde som är 65 x 65 cm som kudde i sängen. De där vanliga är för små för min smak.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zepp
9/4/14, 8:44 PM
#2

Jag har två kuddar!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Fridaaaa
9/4/14, 8:48 PM
#3

Har tre kuddar på min halva av sängen hihi

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Ztevo]
9/4/14, 11:14 PM
#4

Har en kudde med hyfsad stuns.

Värdelöst med kuddar som blir platta som pappersark, när man lägger huvudet på dem. 😡

[Forest]
9/5/14, 9:55 AM
#5

Själv sover jag på  Wellpur kudde 

javascript:nicTemp();

 men har även en vanlig kudde över som jag tar bort när jag känner mig trött :)

Siggebus
9/6/14, 9:41 AM
#6

Jag har också en wellpur kudde som jag har när jag ska sova - har problem med nacken. Men sen har jag en till vanlig  som jag lägger ovanpå den andra när jag t ex ska läsa och vill komma upp lite mer.

Annons:
Maria
9/7/14, 8:44 AM
#7

Jag och min man har två dunkuddar var. Mina är mjuka och min man har en som är mer stoppad och den andre mjuk.

När jag läser  ligger jag med huvudet på båda men när jag ska sova så lägger jag dem bredvid varandra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

kickboard
9/7/14, 7:15 PM
#8

Jag trivs endast med platta kuddar, förutom då jag läser i sängen.  Då behövs tre stycken - två tjocka under huvudet och en under boken/läsplattan.

Upp till toppen
Annons: