Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 3095 ggr
Rwawr
2014-09-02 13:26

UF - Toalettringskydd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi håller på och bollar idéer om att starta ett UF företag med inriktning försäljning av toalettringskydd i olika tyger, se bild. 

Kommer medfölja en liten behållare så man enkelt kan ha med den i ex väskan till krogen eller så den inte tar plats hemma om den inte används. Dessa går även att tvätta eller slängas om man vill det. 

Ge oss gärna kritik och nya förslag som kan förbättra oss.

Annons:
[WickedAlly]
2014-09-02 14:24
#1

Vad ska det vara för tyg? Vaxduk? 

Jag skulle inte köpt en, hemma är ju ringen ren så där behövs det inte och jag har svårt att se framför att jag skulle vilja stoppa den i väskan på t ex krogen, påse eller ej. Trär man på den på en offentlig toalett så är ju risken att den suger upp någon annans efterlämningar väldigt stor.

[Thiah]
2014-09-02 19:42
#2

man kanske skulle kunna ha en liten behållare med, låt säga 3 st skydd och nått smart sätt att förvara dem när man använt dem. Så skulle man sätta dem i tvättmaskinen sen när man kommer hem. Ibland utomlands hade det kanske varit trevligt med en liten skyddsring…

beem
2014-09-02 20:35
#3

Jag skulle kunna tänka mig att köpa om den är billig så jag kan slänga den efter användning på en offentlig toalett.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Thiah]
2014-09-03 06:15
#4

#3 ska den bara användas en gång borde det vara nånting som är miljövänligt. 

Kanske nått återanvänt som sedan multnar eller kan förbrännas?

Upp till toppen
Annons: