Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1645 ggr
Nicollan
7/13/14, 1:00 PM

Hjälp med servis!

Hej!
Har hittat en så himla fin servis, men det står inget namn eller märke nånstans på dem.
Nån som vet? 😊

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
Nicollan
7/13/14, 1:01 PM
#1

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Halvdansken
7/13/14, 1:45 PM
#2

Var har du hittat den? Och vad vill du veta?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Nicollan
7/13/14, 2:10 PM
#3

Alltså, det står två koppar som prydnad på mitt jobb. Skulle vilja ha en sådan  servis själv, så försöker ta reda på om nån vet vad själva servisen heter.. eller om det bara är kopparna för sig. Märke eller så, så man kan söka vidare på nätet :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Halvdansken
7/13/14, 2:22 PM
#4

Fråga på jobb då, nån måste ju köpt dem.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Halvdansken
7/13/14, 2:30 PM
#5

Googla "servis med rosor", det finns massor.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Nicollan
7/13/14, 10:34 PM
#6

Har frågat ett par på jobbet men ingen som vet ;) och jag har googlat men inte hittat nåt.. Inte just dom eller liknande i alla fall. Tänkte att man alltid kan prova här, kan ju finnas nån som vet.

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
VildaVittra
7/14/14, 12:49 AM
#7

Den typen av moccakoppar var vanliga bland äldre damer för en 30-40 år sedan när jag var liten och var inte några fina märken med namn. Det finns massor av liknande.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/921376/images/2009/roskopp_35977344.jpg

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: