Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

Bygga & Renovera Ekonomi & juridik Inredning och design Sommar & Sol och allt annat Teknik & Media Växter & Trädgård
Inredning och design

Möblering/Inrednings tips?

2014-06-18 20:21 #0 av: michellepetersson95

Hejsan! Jag hade behövt tips om möblering och inredning på rummet. Hade det vart något man kunnat få här? :)
Mvh michelle

Anmäl
2014-06-19 17:52 #1 av: Halvdansken

Vilket rum?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Anmäl
2014-06-19 20:21 #2 av: michellepetersson95

Mitt sovrum. Detta är väl inte de bästa bilderna men..
Är många stora möbler och litet rum..
Tips på andra möbler/möblering är välkommna! Vill gära att det ska ge en avslappnande känlsa. Skänken som min tv står på är tillfällig. Använder ej båda sängborden, så de ena går oxå att ta bort så man kan ha annan möblering :)

Anmäl
2014-06-20 09:08 #3 av: Maria

Det är väldigt svårt att få en överblick över rummet trots bilderna.

Var är dörren respektive fönstret?

/Maria

Anmäl
2014-06-20 14:35 #4 av: Bjallstal

Jag hade börjat med att ta bort ena sängbordet och skjutit in sängen till väggen för att få mer utrymme.

Anmäl
2014-06-20 17:21 #5 av: michellepetersson95

Fönstret ser man när man kollar på skänken tvn står på ;)
Och man ser dörren på den bilden oxå. Bilden (den i mitten längst till höger) så ser man dörren. Och på bilden som är längst ner så ser man en liten bit av dörren (står på glänt) i hörnet längst ner till vänster :)

Anmäl
2014-06-20 19:08 #6 av: VildaVittra

Nu vet jag inte hur det ser ut med mått, men om det fanns utrymme för att ha sängen på andra ledden, så skulle jag vrida sängen och ha den finaste möbeln i hela rummet (dvs skänken) i fotändan med teven på. 

Jag skulle ta bort sängramen och byta ut sängborden då de bara ser överdimensionerade ut. 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.