Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 1992 ggr
[MikaelaR]
6/3/14, 1:20 PM

Fotbad

Hej… Jag skulle vilja ha ett fotbad bara ett vanligt fotbad helt enkelt har inte hittat det i någon affär bara såna där som man kopplar in med elektricitet så det bubblar typ kanske kan man använda en vanlig balja? men vill ha tips på något som funkar bra tipsa på ! 🤪

Annons:
kompanjon
6/3/14, 6:29 PM
#1

Jag hade ett sånt där fotbad med bubblor och det använde jag inte mer än en gång pga att det lät så illa och för att det var så drygt att sitt ai närheten av ett eluttag.

Kör nu med en så mycket enklare variant, bor du i närheten av ikea rekommenderar jag en sån här http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60239584/ 😃

VildaVittra
6/3/14, 8:37 PM
#2

Är det det här du är ute efter?😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[MikaelaR]
6/3/14, 9:07 PM
#3

Hahahahah :)

fulifuli
6/4/14, 1:09 AM
#4

jag har en vanlig diskbalja i lagom storlek för fötterna. Fyller med ljummet vatten, lite olja samt att jag kokar upp vatten i vattenkokaren, fyller på med till lagom temp. Brukar även ha vattenkokaren bredvid så jag kan fylla på lite pö om pö för att behålla värmen 😉

Stephanie
6/4/14, 9:07 PM
#5

Jag använder faktiskt min skurhink som fotbad! 😃 Den är precis rätt formad, samt hög så att det får plats mycket vatten.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Upp till toppen
Annons: