Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

Bygga & Renovera Ekonomi & juridik Inredning och design Sommar & Sol och allt annat Teknik & Media Växter & Trädgård
Inredning och design

Fotbad

2014-06-03 13:20 #0 av: [MikaelaR]

Hej... Jag skulle vilja ha ett fotbad bara ett vanligt fotbad helt enkelt har inte hittat det i någon affär bara såna där som man kopplar in med elektricitet så det bubblar typ kanske kan man använda en vanlig balja? men vill ha tips på något som funkar bra tipsa på ! Galen

Sajtvärd på Guldhamster Medarbetare på Skrivlust & Dvärghamster

Vill du hjälpa till att rösta fram månadens guldhamster? klicka här -> Månadens bild Januari

Anmäl
2014-06-03 18:29 #1 av: kompanjon

Jag hade ett sånt där fotbad med bubblor och det använde jag inte mer än en gång pga att det lät så illa och för att det var så drygt att sitt ai närheten av ett eluttag.

Kör nu med en så mycket enklare variant, bor du i närheten av ikea rekommenderar jag en sån här http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60239584/ Skrattar

Anmäl
2014-06-03 20:37 #2 av: VildaVittra

Är det det här du är ute efter?Cool

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-06-03 21:07 #3 av: [MikaelaR]

Hahahahah :)

Sajtvärd på Guldhamster Medarbetare på Skrivlust & Dvärghamster

Vill du hjälpa till att rösta fram månadens guldhamster? klicka här -> Månadens bild Januari

Anmäl
2014-06-04 01:09 #4 av: fulifuli

jag har en vanlig diskbalja i lagom storlek för fötterna. Fyller med ljummet vatten, lite olja samt att jag kokar upp vatten i vattenkokaren, fyller på med till lagom temp. Brukar även ha vattenkokaren bredvid så jag kan fylla på lite pö om pö för att behålla värmen Skämtar

Anmäl
2014-06-04 21:07 #5 av: Stephanie

Jag använder faktiskt min skurhink som fotbad! Skrattar Den är precis rätt formad, samt hög så att det får plats mycket vatten.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.