Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 13236 ggr
Swadika
5/30/14, 2:38 PM

Rund kudde

Jag letar efter en rund kudde men kan verkligen inte hitta någon och tänkte ifall det är någon här som vet var man kan köpa en. 

Jag vill att den ska vara vit och det är ungefär enda kravet jag har. Online eller affär spelar inte så stor roll :) Kan också vara ett kuddfodral så behöver inte vara en hel prydnadskudde man köper.

Visar en bild, men vill alltså att den ska vara vit, utseendet behöver inte vara exakt såhär http://static2.devote.se/gallery/big/20100728/3a3207a904fad0e727cdfbac75a8f7d8.jpg

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Swadika
6/1/14, 5:50 PM
#2

#1 Tack så mycket, haha har letat runt på ebay men inte tänkt på att det kanske finns på andra ställen ;) Tack ska kolla in dem (:

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Bjallstal
6/2/14, 7:52 PM
#3

Hemtex rear två varianter av runda kuddar. Här är den ena http://www.hemtex.se/article/prydnadskudde_140517?attr1_id=189

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Bjallstal
6/2/14, 7:54 PM
#4

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Swadika
6/3/14, 11:24 AM
#5

#3, #4 Tack :D då ska jag genast till hemtex och kolla om de har några kvar :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Bjallstal
6/3/14, 1:26 PM
#6

Annars kan man köpa dem online :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
Swadika
6/3/14, 4:09 PM
#7

#6 Jo jag vet, haha ville ha den direkt och var ändå på stan då, tyvärr hade de inga kvar i den affären så blir att köpa online i alla fall :) Men det gör inget (:

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Bjallstal
6/3/14, 6:39 PM
#8

Lika bra att kolla i fysiska butiken först :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Swadika
6/3/14, 8:18 PM
#9

Ja precis :) Frakten kommer gå på 49:- haha och jag bli så snål då, men kom på att vi har en till hemtex min stad så blir att åka dit imorgon för att se om de har någon kvar :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Bjallstal
6/3/14, 10:16 PM
#10

Har för mig dem har fri frakt till butik. Så om du beställer online så kan du hämta i butiken fraktfritt :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Upp till toppen
Annons: