Annons:
Etikettinredning-och-design
Läst 6271 ggr
[Jane95]
5/19/14, 12:47 AM

Victoria's design house i Skanör

Igår var jag på Liseberg och fastnade i en butik där dom sålde just prylar utav Victoria's design house, och jag blev genast förälskad i deras design! Kunde ju dock inte köpa upp allt i butiken, så jag skrev upp märket och sedan när jag kom hem så började jag leta förfullt. Dessvärre upptäckte jag att dem endast säljer via återförsäljare, därför undrar jag om det är någon här som säljer för dem eller vet någon annan butik man kan hitta deras saker på?? Liseberg är lite långt för min del att åka till för att handla lite;)

Annons:
Maria
5/19/14, 8:47 AM
#1

Kan du inte kontakta dem via mail eller ringa och fråga vilka återförsäljare som finns nära dig?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Jane95]
5/19/14, 9:27 AM
#2

#1 Det har jag gjort, men tänkte att det gick snabbare o få svar här:)

beem
5/19/14, 12:14 PM
#3

Jag har sett frågan på annat forum. Den personen fick till svar att de bara säljer till återförsäljare.

Om du hittar en återförsäljare i närheten brukar de kunna ta hem något som du frågar efter.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Jane95]
5/19/14, 4:08 PM
#4

Har nu fått svar av Victoria's design house och dom sa att jag skulle skriva upp några butiker så kunde dem svara om de säljer till dem eller ej!:D

[Jane95]
5/21/14, 9:55 PM
#5

För er som undrar så fick jag svaret att bl.a. Hem&hobby och Dollarstore är återförsäljare!!:)

beem
5/21/14, 10:14 PM
#6

#5 Tack för det.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
Upp till toppen
Annons: