Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

Bygga & Renovera Ekonomi & juridik Inredning och design Sommar & Sol och allt annat Teknik & Media Växter & Trädgård
Inredning och design

Victoria's design house i Skanör

2014-05-19 00:47 #0 av: [Jane95]

Igår var jag på Liseberg och fastnade i en butik där dom sålde just prylar utav Victoria's design house, och jag blev genast förälskad i deras design! Kunde ju dock inte köpa upp allt i butiken, så jag skrev upp märket och sedan när jag kom hem så började jag leta förfullt. Dessvärre upptäckte jag att dem endast säljer via återförsäljare, därför undrar jag om det är någon här som säljer för dem eller vet någon annan butik man kan hitta deras saker på?? Liseberg är lite långt för min del att åka till för att handla lite;)

Anmäl
2014-05-19 08:47 #1 av: Maria

Kan du inte kontakta dem via mail eller ringa och fråga vilka återförsäljare som finns nära dig?

/Maria

Anmäl
2014-05-19 09:27 #2 av: [Jane95]

#1 Det har jag gjort, men tänkte att det gick snabbare o få svar här:) 

Anmäl
2014-05-19 12:14 #3 av: beem

Jag har sett frågan på annat forum. Den personen fick till svar att de bara säljer till återförsäljare.

Om du hittar en återförsäljare i närheten brukar de kunna ta hem något som du frågar efter.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2014-05-19 16:08 #4 av: [Jane95]

Har nu fått svar av Victoria's design house och dom sa att jag skulle skriva upp några butiker så kunde dem svara om de säljer till dem eller ej!:D

Anmäl
2014-05-21 21:55 #5 av: [Jane95]

För er som undrar så fick jag svaret att bl.a. Hem&hobby och Dollarstore är återförsäljare!!:)

Anmäl
2014-05-21 22:14 #6 av: beem

#5 Tack för det. 

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl