Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

Bygga & Renovera Ekonomi & juridik Inredning och design Sommar & Sol och allt annat Teknik & Media Växter & Trädgård
Bygga & Renovera

skulle vila bygga en trähäst!

2014-04-21 18:56 #0 av: fia.all

Hej! 

Är det någon som vet var man kan få tag i en ritning på en trähäst??Det ska gå att ha en riktig sadel på den.

Anmäl
2014-04-21 19:15 #1 av: VildaVittra

Menar du gunghäst?

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-04-21 19:22 #2 av: fia.all

ingen gunghäst. En trähäst med fyra  ben och någon typ av kropp och huvud. Glad

Anmäl
2014-04-21 19:53 #3 av: VildaVittra

Det enklaste är väl att göra kropp och huvud av en stock och sedan borra hål för ben samt hals, som på tomteverkstaden i Kalle Ankas julafton.

Eller är det här mer vad du vill ha? http://yngvaniawsj.wordpress.com/2013/10/13/free-plans-for-wooden-horse-swing-pdf-woodworking-plans-online-download/

Vet ju inte på vilken nivå du vill ha det.

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-04-21 19:58 #4 av: fia.all

Ja typ så!! 

Tack!! ska titta på den sidan lite mer när jag har tid.

Skrattar 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.