Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

Bygga & Renovera Ekonomi & juridik Inredning och design Sommar & Sol och allt annat Teknik & Media Växter & Trädgård
Inredning och design

Gammal gardínstång

2014-03-24 13:44 #0 av: WinterPrince

I min nya lya sitter det i två rum riktigt gamla gardinstänger, mormorsstänger med hylla över. Tycker de är gräsliga och vill byta, men, jag får inte bort dem!

Hjälp någon?

Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Anmäl
2014-03-24 13:48 #1 av: VildaVittra

Sådana brukar bara vara att trycka rakt uppåt för att sedan dra ut, om de inte är fastskruvade från framsidan, men då ser du skruven.

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-03-24 17:10 #2 av: WinterPrince

Tusen tack! Nu är en av gräsligheterna nere, den andra får jag ta en annan dag/lite senare....

Mvh Emelie & Jack

Anmäl
2014-03-24 17:13 #3 av: VildaVittra

Det var så lite så. Lägg ut dom på bortskänkes, så kanske de kommer någon annan till gagn.

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-03-24 17:17 #4 av: WinterPrince

De åker nog ner i källarn, är hyresvärdens. Tyvärr.

Mvh Emelie & Jack

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.