Annons:
Etikettövrigt
Läst 2542 ggr
pwestermark
2/26/14, 6:48 AM

Flytta?

Flytta eller bo kvar Jag bor själv med 3 barn sen hösten 2011. Jag bor nu nära skolan så vi kan gå dit. Men nu vill jag o pojkvännen flytta ihop. Köpa en villa ihop. Jag bor i en hyreslägenhet som kan hyras ut när somhelst. Han äger en gård som han ska hyra ut i sånnafall. Att bo där är uteslutet då det är i en annan kommun. Så vi ska bo i min stad. Jag vet att jag vill bo sambo. Jag vill kunna vakna upp med honom. Alla hus vi hat tittat på är i ett annat område än det jag bor i nu. Jag vill till en början ha barna kvar i samma skola som nu. Vågar man ta steget o riskera att behöva skjutsa barnen varje morgon ? Jag har bott så förut med dom och det var lite stressigt o få med alla 3 på en gång . Men den stora klarar sig hemma mesans mm kör i omgångar om det vore så. Att bo alla 5 här i lägenheten blir svårt då hans stora intresse är motorer och vara händig. Så han behöver ett garage. O vi 5 vill ju bo i hus. Men är det dumt att flytta från gångavståndet till skolan ?

Annons:
mariatingsund
2/26/14, 5:09 PM
#1

Jag tror barn får jättelätt nya kompisar så det blir nog lättare för dem än för de vuxna. Sen att bo i hus isf lägenhet är ju fördel för dem. Jag skulle slå till om jag var du. Men vänta ut det rätta huset, flytta inte till fel hus.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

pwestermark
2/26/14, 8:09 PM
#2

Ja det gäller att hitta rätta huset. Så mycket som ska falla på plats.

Upp till toppen
Annons: